Top Ad unit 728 × 90

Karaoke THM - Karpuz kestim yiyen yok (Ankara)



View on YouTubeKaraoke THM - Karpuz kestim yiyen yok (Ankara)
Aman karpuz kestim yiyen yok Haydi halin nedir diyen yok (Yâr yar aman ayrılamam) Aman yenile bir yâr sevdim Haydi gözün aydın diyen yok (Yâr yar aman ben yandım aman) Aman da o kız seni aldatır aman (Yâr yar aman ayrılamam) Sevdalımın gözleri de yoldadır aman (Yâr yar aman ben yandım aman) Aman karpuz kestim kırmızı Haydi şu gelen kimin kızı (Yâr yar aman ayrılamam) Aman gerdanında beni var Haydi sandım seher yıldızı (Yâr yar aman ben yandım aman) Aman da o kız seni aldatır aman (Yâr yar aman ayrılamam) Sevdalımın gözleri de yoldadır aman (Yâr yar aman ben yandım aman) Yöre : Ankara Kaynak Kişi : Genç Osman Derleyen ve notaya alan : Nida Tüfekçi Form : Türkü

Hiç yorum yok:

GP POINTER. Tema resimleri fpm tarafından tasarlanmıştır. Blogger tarafından desteklenmektedir.