Top Ad unit 728 × 90

Mendilimin yeşili (aman doktor) - Gökhan karakuş



View on YouTubeMendilimin yeşili (aman doktor) - Gökhan karakuş
Mendilimin yeşili Ben kaybettim eşimi Al bu mendil sende dursun Sil gözünün yaşını Aman doktor canım gülüm doktor derdime bir çare Çaresiz dertlere düştüm doktor bana bir çare Mendilim benek benek Ortası çarkıfelek Yazı beraber geçirdik Kışın ayırdı felek Aman doktor canım gülüm doktor derdime bir çare Çaresiz dertlere düştüm doktor bana bir çare Mendilim turalıdır Sevdiğim buralıdır Geçme kapım önünden Yüreğim yaralıdır Aman doktor canım gülüm doktor derdime bir çare Çaresiz dertlere düştüm doktor bana bir çare Ana dersen ana yok Baba dersen baba yok Gurbet elde hasta düştüm Bir yudum su veren yok Aman doktor canım gülüm doktor derdime bir çare Çaresiz dertlere düştüm doktor bana bir çare

Hiç yorum yok:

GP POINTER. Tema resimleri fpm tarafından tasarlanmıştır. Blogger tarafından desteklenmektedir.