Top Ad unit 728 × 90

Müslüm Gürses - Tövbe ettim (Elenor LP - Güldür Yüzümü - B3)



View on YouTubeMüslüm Gürses - Tövbe ettim (Elenor LP - Güldür Yüzümü - B3)
Tövbe ettim tutamadım sözümü Aşklan yoğurdun benim özümü Güldürme Allah'ım artık yüzümü Taş yağdır başıma sevdiğim için Kadehleri sıra sıra dizeyim Mutluluğum varsa bulup ezeyim Bırak sokaklarda yalnız gezeyim Taş yağdır başıma sevdiğim için Yarınım, dünümden iyi olmasın Kimseler gelip halimi sormasın Ben kulun dünyada huzur bulmasın Taş yağdır başıma sevdiğim için Kadehleri sıra sıra dizeyim Mutluluğum varsa bulup ezeyim Bırak sokaklarda yalnız gezeyim Kan kat gözyaşıma sevdiğim için Söz : Ali Tekintüre Müzik : Yavuz Taner

Hiç yorum yok:

GP POINTER. Tema resimleri fpm tarafından tasarlanmıştır. Blogger tarafından desteklenmektedir.