Top Ad unit 728 × 90

Karaoke THM - Abalım abalım başı aman belalım (Aydın)



View on YouTubeKaraoke THM - Abalım abalım başı aman belalım (Aydın)
Abalımın cepkeni safi sırma ilikli Abalımı vuranlar on iki de Giritli Abalım abalım başı aman belalım Abalım abalım gözleri elalım Yandım da efeler yandım abalı da zeybeğe Yandım da dostlar yandım abalı da zeybeğe Beşparmak dağından gece ben geçtim Anadan babadan yardan vazgeçtim Abalım abalım başı aman belalım Abalım abalım gözleri elalım Yandım da efeler yandım abalı da zeybeğe Yandım da dostlar yandım abalı da zeybeğe Nazmi İlyas Aydın Abalı Zeybeği. Kaynağa ek olarak Ahmet Yamacı veriliyor. Ayrıca Muzaffer Sarısözen tarafından derlenmiştir. Rept. No: 941.

Hiç yorum yok:

GP POINTER. Tema resimleri fpm tarafından tasarlanmıştır. Blogger tarafından desteklenmektedir.