Top Ad unit 728 × 90

Karaoke THM - Gesi Bağları (Kayseri)



View on YouTubeKaraoke THM - Gesi Bağları (Kayseri)
Gesi bağlarında dolanıyorum Yitirdim yarimi aranıyorum Bir çift selamına güveniyorum Gel otur yanıma hallerimi söyleyim Halimden bilmiyor ben bu yari neyleyim Gesi bağlarından gelsin geçilsin Kurulsun masalar rakı şarap içilsin Herkes sevdiğini alsın seçilsin Atma anam atma şu dağların ardına Kimseler yanmasın anam yansın derdime Gesi bağlarında bir top gülüm var Hey Allah'tan korkmaz sana bana ölüm var Ölüm var da şu dünyada zulüm var Gel otur yanıma hallerimi söyleyim Halimden bilmiyor ben bu yari neyleyim Ahmet Gazi Ayhan Kayseri Muzaffer Sarısözen tarafından derlenmiştir. Rept. No: 631

Hiç yorum yok:

GP POINTER. Tema resimleri fpm tarafından tasarlanmıştır. Blogger tarafından desteklenmektedir.