Top Ad unit 728 × 90

Karaoke THM - (Rumeli Türküsü) Telifsiz



View on YouTubeKaraoke THM - (Rumeli Türküsü) Telifsiz
Şefo'nun evi kaleye karşı Şefo'nun evi kaleye karşı Şefo'm atmış çeyizini duvar aşırı Şefo'm atmış çeyizini duvar aşırı Yandım yare yar bir çare Ben bulamadım derdime çare Yandım yare yar bir çare Ben bulamadım derdime çare İndim dereye ufara taşlar İndim dereye ufara taşlar Şimdi bizim Şefo horoya başlar Şimdi bizim Şefo horoya başlar Yandım yare yar bir çare Ben bulamadım derdime çare Yandım yare yar bir çare Ben bulamadım derdime çare İndim dereye taş bulamadım İndim dereye taş bulamadım Karakaş çektim de eş bulamadım Karakaş çektim de eş bulamadım Yandım yare sendeyim.com yar bir çare Ben bulamadım derdime çare Yandım yare yar bir çare Ben bulamadım derdime çare İndim dereye dere derindir İndim dereye dere derindir Şimdi bizim Şefo yeni gelindir Şimdi bizim Şefo taze gelindir Yandım yare yar bir çare Ben bulamadım derdime çare Yandım yare yar bir çare Ben bulamadım derdime çare

Hiç yorum yok:

GP POINTER. Tema resimleri fpm tarafından tasarlanmıştır. Blogger tarafından desteklenmektedir.