Top Ad unit 728 × 90

Karaoke THM - Höyüklü'nün edirafı köşk olsun (Ankara)



View on YouTubeKaraoke THM - Höyüklü'nün edirafı köşk olsun (Ankara)
Höyüklü'nün edirafı köşk olsun aman Beni vuran efelere de aşkolsun Aynalı martin mezarıma daş olsun aman Ben vuruldum aman gidiyorum ahirete vay Selam da söylen Yağcıoğlu'nun Ahmet'e vay Varıp bakın değirmenim döner mi aman Değirmene binbaşım da iner mi Binbaşım da kıratına biner mi aman Ben vuruldum aman gidiyorum ahirete vay Selam da söylen Yağcıoğlu'nun Ahmet'e vay İbram Çavuş Höyüklü'den iniyor aman Elma gözlü kıratına biniyor vay Öcüoğlu da tütünleri veriyor aman Ben vuruldum aman gidiyorum ahirete vay Selam da söylen Yağcıoğlu'nun Ahmet'e vay Kaynak Kişi : Yağcıoğlu Fehmi Efe Derleyen : Rıfat Balaban Notaya Alan : Nida Tüfekçi Yöre : Ankara

Hiç yorum yok:

GP POINTER. Tema resimleri fpm tarafından tasarlanmıştır. Blogger tarafından desteklenmektedir.