Top Ad unit 728 × 90

Karaoke THM - Kalk gidelim yar senin ile Nemse'ye (Kırklareli)



View on YouTubeKaraoke THM - Kalk gidelim yar senin ile Nemse'ye (Kırklareli)
Kalk gidelim yar senin ile Nemse'ye (ah) Sarı kakül yar dökülüvermiş enseye Sen benimsin vermem seni kimseye Gel gülüm gel gör ne hal oldu (yar yar) bana Şimden de sonra yar haram olsun şu yerler bana Kalk gidelim yar senin ile yokuşa (ah) Sarı kakül al yanağa yakışa Mail oldum o sendeki bakışa Gel gülüm gel gör ne hal oldu (yar yar) bana Şimden de sonra yar haram olsun şu yerler bana Aşık Ali Tamburacı Kırklareli Nemse, Osmanlı İmparatorluğu döneminde Almanya-Avusturya'ya verilen addır. 06.06.1966 tarihinde Nida Tüfekçi tarafından derlenmiştir. Rept. No: 3

Hiç yorum yok:

GP POINTER. Tema resimleri fpm tarafından tasarlanmıştır. Blogger tarafından desteklenmektedir.