Top Ad unit 728 × 90

Karaoke THM - Hekimoğlu



View on YouTubeKaraoke THM - Hekimoğlu
Hekimoğlu derler benim aslıma Aynalı martin yaptırdım da (Narinim) kendi neslime Hekimoğlu derler ufak bir uşak Bir omuzdan bir omuza (Narinim) on arma fişek Konaklar yaptırdım mermer direkli Hekimoğlu dediğin de (Narinim) aslan yürekli Konaklar yapdırdım döşedemedim Ünye Fatsa bir oldu da (Narinim) baş edemedim Ünye Fatsa arası Ordu'da kuruldu Hekimoğlu dediğin (Narinim) o da vuruldu Kadir İnanır Fatsa - Ordu TRT Arşivinde kaynak olarak Ümit Tokcan verilmesine karşın, Ümit Tokcan, türkünün aslında Kadir İnanır kaynaklı olduğunu belirtmektedir. 26.05.1971 yılında Ümit Tokcan tarafından derlenmiştir. Rept. No: 110

Hiç yorum yok:

GP POINTER. Tema resimleri fpm tarafından tasarlanmıştır. Blogger tarafından desteklenmektedir.