Top Ad unit 728 × 90

Karaoke THM - Çıksam a urumelin düzüne (Rumeli) Telifsiz



View on YouTubeKaraoke THM - Çıksam a urumelin düzüne (Rumeli) Telifsiz
Çıksam a urumelin düzüne Alsam a Safiye'yi dizime Safiye'm kınalar yakmış On parmağı eline Ar gelir Osman aga ar gelir Safiye'me karyola dar gelir Kıratımı bahçeye bağladım Osman'ı gurbete yolladım Osman gurbetten gelince Üç gün üç gece ağladım Ar gelir Osman aga ar gelir Safiye'me karyola dar gelir Osman aga Osman aga Neler söyleyecem sana Safiye de kızını ver bana Güvey de olayım ben sana Ar gelir Osman aga ar gelir Safiye'me karyola dar gelir Osman Şanlıtuna Deliorman - Bulgaristan Deliorman Bulgaritan'a aittir. Rüstem Avcı tarafından derlenmiştir. Rept. No: 4071

Hiç yorum yok:

GP POINTER. Tema resimleri fpm tarafından tasarlanmıştır. Blogger tarafından desteklenmektedir.