Top Ad unit 728 × 90

Karaoke THM - Arda boylarında kırmızı erik (Trakya)



View on YouTubeKaraoke THM - Arda boylarında kırmızı erik (Trakya)
Arda boylarında kırmızı erik Halime'nin ardında on yedi belik Ah anneciğim ah anneciğim yaktın ya beni Şu genç yaşta denizlere attın ya beni Alıverin feracemi anneciğim diksin O gıymatlı İsmail’e kendisi gitsin Ah anneciğim ah anneciğim yaktın ya beni Şu genç yaşta denizlere attın ya beni Uy uyan Recebim senin olayım Ardalar aldı ya nerde bulayım Arda boylarına ben kendim gittim Dalgalar vurdukça can teslim ettim Ah anneciğim ah anneciğim yaktın ya beni Şu genç yaşta denizlere attın ya beni Nihat Kaya Trakya TRT Repertuvarında yöre olarak Trakya, kaynak kişi olarak Çanakkale, Boynan Köyü Kadınları olarak yer almaktadır. 21.06.1968 yılında Serpil, Nihat Kaya tarafından derlenmiştir. Rept. No: 1826

Hiç yorum yok:

GP POINTER. Tema resimleri fpm tarafından tasarlanmıştır. Blogger tarafından desteklenmektedir.