Top Ad unit 728 × 90

Karaoke THM - Ben giderim Batum'a (Sinop)



View on YouTubeKaraoke THM - Ben giderim Batum'a (Sinop)
Ben giderim Batum’a Batum’un batağına Bahçenizden içeri Al beni otağına Nazlı yarim geldim sana Fistanını toplasana Kemençeler çalınıyor Bize horon oynasana hey Köşke serdim yatağı Gel derdimin ortağı Yataklar diken oldu Senden ayrı yatalı Nazlı yarim geldim sana Fistanını toplasana Kemençeler çalınıyor Bize horon oynasana hey Bıldırcınım uçuyor Kanadını açıyor Bıldırki sevdiceğim Bu yıl benden kaçıyor Nazlı yarim geldim sana Fistanını toplasana Kemençeler çalınıyor Bize horon oynasana hey Münire Tarabuş Batum - Sinop Sabahat Karakulakoğlu tarafından derlenmiştir. Rept. No: 1371

Hiç yorum yok:

GP POINTER. Tema resimleri fpm tarafından tasarlanmıştır. Blogger tarafından desteklenmektedir.